fredag 1 mars 2013

Lite som julafton

när jag får mitt paket med hudkrämer. Är barnsligt förtjust i ansiktskrämer, även om jag inte vill lägga mycket pengar på dem just nu. Eilas är en gammal & billig favorit, Rosenserien tipsade en kurskamrat om och Dr organic har jag aldrig hört talas om förut. Glad att jag äntligen har en rollon från Eilas igen, tidigare har jag haft ros men nu provar jag Lindblom istället, luktar lite friskt & inte starkt.

Himlen är blå & dagen började med meditation & grön drink. Kan det bli ännu bättre?

2 kommentarer:

  1. Visste är det kul när man får sina små paket. :)
    Här har min man precis varit och hämtat ett paket till mig med fluorfri tandkräm och en ny ekologisk hudvårdsserie som heter Nonique. Bra pris och jag hoppas att den är så bra som jag läst.
    Hoppas du blir nöjd med dina produkter. :)
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma fina Carina:-). Kram

      Radera