onsdag 27 november 2013

Igen

En dag till hemma med lilltjejen. Långt yogapass för att öppna upp i hjärtat. Glad att få tid till yogan även om jag inte har total fokus genom hela yogapasset. Någon blir törstig mitt i springa på stället med höga knän så jag får springa & hämta ett glas vatten. Kissnödig hund ligger tålmodigt & väntar på mattan. Men yogan blir gjord & vilan & mantrameditationen. Underbart vacker solnedgång idag, magiskt. Nu efter ett antal vändor av skjutsande, gymnasieinformation mm är jag så trött. Lite för skör för att orka mer idag. Det blir en tidig kväll. Sat Nam.

4 kommentarer:

  1. Du är ju ett med himlen på dndär bilden ❤️
    Kram och krya till lilltjejen, och extra ork till dej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan ju bli så när man tillbringar mycket tid uppe i etern:-). Lilltjejen är bättre & min ork är upp och ner. Tack snälla! Kram

      Radera
  2. Vackraste himlen hade vi också i går ville nästa stanna bilen på väg hem från jobbet.
    Hoppas du har mer kraft idag och att lilltjejen mår bättre.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man måste ta till vara på novembermagin... Allt är bättre idag. Stor kram!

      Radera