torsdag 4 januari 2018

Dumt

En sak som är dumt att göra är att vakna när klockan ringer (jag använder läggdags i min iphone) & känna sig hyfsad pigg men inte gå upp direkt. Istället ligga kvar & fundera, visserligen göra långa djupa andetag & ligga i "fjärilen".. När jag väl kommer upp har det redan gått en halvtimme & min sadhana får reduceras till att läsa 25th pauri av Jap Ji, 11 gånger, inte så illa det men jag hade tänkt mig lite mer..

Tredje dagen med att jag dricker kokoslatte till frukost, dvs mixar kokosfett & kaffe. Tänker att det är kanske är bra. Det har hållit hungern i schack, mitt första mål blir vid lunch. Fast igår kväll hade jag lite ont i magen, vet inte vad som var orsaken. Provar mig fram med lite olika frukostar på vardagarna..

Ikväll ska jag hem till en av mina "yogakollegor" på ett litet möte & vi ska få mat. Ser fram emot det♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar