fredag 30 juni 2023

Ända in i kaklet

 Nu har jag semester! Nej jag sitter egentligen fortfarande kvar på jobbet & gör det sista innan det är dags att slå igen datorn. Jag har försökt att ta det lugnt nu sista jobbveckan men ni vet hur det är, det finns alltid lite saker att fixa till innan man kan gå hem. Nu har jag ett sådant jobb att jag har en del beredskap och några små uppgifter att göra under semestern men jag känner mig väldigt lyckligt lottad över mitt jobb.

Den här semestern känns väldigt oplanerad förutom att vi ska åka med kompisar & fjällvandra i nästan en vecka. Det ska bli kul men jag har inte hunnit tänka på det så mycket + att mitt ben/rygg fortfarande inte är ok. Jag har dock köpt stavar (pensionärsvarning!) att gå med & det fungerar lite bättre att gå nu men jag tappar känsel i benet när jag sitter still & jag haltar fortfarande.

Jag ska försöka ta det lugnt och vila för jag är faktiskt ganska sliten nu. Det brukar vara så att när jag vilar kommer kreativiteten tillbaka och då blir inläggen här lite roligare!

Min bästa vän!

Älskar mitt uterum


2 kommentarer:

  1. Så söt din bästa vän är! 😍 Ta det lugnt på fjällvandringen ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ja visst är han gullig min lapphund! Han får dock vara hemma hos döttrarna när vi åker då han är liite för förtjust i människor snart blir han nog vuxen. Kram

      Radera