tisdag 20 juni 2023

Lite bakslag

 Glad i hågen (nåja) packade jag ner mina gym-kläder i morse med och tänkte att jag skulle träna(rehabilitera) ett kort pass på gymmet för tredje dagen i rad. Efter en stund på jobbet märkte jag att hela mitt höger ben hade domnat bort & även runt vänster knä. Kanske det ändå inte fungerar att cykla på motionscykel och göra mina övningar från sjukgymnasten, det är svårt att avgöra eftersom symptomen inte dyker upp direkt. 

Ringde till min man för lite sympati men han sa inte det som jag ville..(hur ofta gör män det egentligen?) Jo han ringde upp lite senare & fick prata med en gråtfärdig fru som bara vill bli bra igen..!

Tog i alla fall en saktfärdig lunchpromenad med musik i lurarna. Kanske det är VILA som gäller för att blir bra från det här diskbråcket & det är inte min bästa gren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar