måndag 26 juni 2023

Midsommar, skörhet & en blå tå

 Jobbar sista veckan innan det är dags för semester och det känns verkligen att semester är välbehövligt! Verkligen så trött då det har varit en intensiv vår på jobbet & nu det här mystiska ryggåkomman har gjort sitt till. Skriver mystiska för jag fick svar att det inte var ett diskbråck i ländryggen men nästan säker på att det ändå är ett diskbråck då alla symptom tyder på det.

Tycker att jag ofta är lite skör runt midsommar, tänker lite mörkare tankar & är inte lika glad som jag brukar. Inser nu att jag fastnat lite i de här hälsoproblemen, jo jag har det mycket bättre än många andra men alla lever i sin verklighet..

Min midsommar var i alla fall jättefin. Fint väder, alla döttrar sov hemma, goda vänner hemma hos oss på midsommarkvällen & vi hade knytis med chark, ost & en massa andra godsaker.

Jag hann även med en del vila & några fina turer på SUPen. Fast igår när jag åkte så ramlade jag framåt, inte i vattnet dock bara på brädan, stukade en tå som är helt blå idag... Ja ni hör..fastnar i det negativa😅







1 kommentar:

  1. Hej,
    Ni bor så otroligt fint där vid vattnet.
    Varm kram,
    Anneli

    SvaraRadera