fredag 9 juni 2023

Fredag och Sellpyfynd

 Fredag och jag sitter i soffan i uterummet & slötittar på bloggar & blickar ut över sjön. Egentligen skulle jag möta upp min man på stan där han firar tillsammans med sina lärarkollegor men tröttheten slog till & vi ska på en examensfest imorgon också.

Att vara en till i hushållet (älskad dotter på tillfälligt besök några månader) gör att stöket har ökat hemma och det slutar med att jag springer (haltar) runt och plockar i ordning här och där. Vet inte hur det lyckades bli mitt jobb. Tror att resten av familjen inte stör sig lika mycket på oreda som jag. Jag vill att det ska vara fint!

I trädgården blommar det fint och ett av mina Sellpyfynd kom med på bild. En topp från Rosemunde som såg helt ny ut. 





2 kommentarer:

  1. Vad har hänt med din fot/ben?
    Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Carina, diskbråck som har gått ner i ländryggen inte så ont men svårt att gå... Kroppen är lite skruttig:-)

      Radera