söndag 8 augusti 2010

Chicklit

Igår hade jag en härlig dag vid Klarälven. Stortjejerna tävlade friidrott i Likenäs, idrottsplatsen ligger otroligt vackert precis vid Klarälven och vädergudarna var på vår sida. Visserligen gjorde lilla M ett magplask i lera när hon skulle kasta i en sten i vattnet, som tur var hade jag med mycket extrakläder..

Idag läste jag ut en bra bok som jag lånade av svärmor. En liten hattaffär på hörnet. Gullig historia som man blir glad av. Kan varmt rekommenderas. Jag läste några böcker i Thailand. Hade tidigare läst Jenny S av Denise Rudberg och tyckte den var lite underhållande. Så jag läste fortsättningen Matilde och även Åse. Matilde tyckte jag var sådär, storyn var lite tunn även om jag läste ut den fort. Åse var mycket bättre, bra chicklit-underhållning. Sen läste jag Inte enklare än så av Kajsa Ingemarsson. Storyn kändes lite banal i början men tog sig snabbt och blev riktigt bra.

Har inte blivit någon yoga i helgen, bara några asanas framför tv:n ikväll. Fingrarna är fortfarande tejpade, känns lite bättre att böja på fingret men det går inte att räta ut det så bra. Får bli yin-yoga nästa vecka med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar