måndag 2 augusti 2010

stukad

Har ju varit dåligt med yoga på sistone, "tjejsemester" från yogan förra veckan förutom lite yogastretching framför tv:n. Så nu var jag verkligen peppad att ta upp min träning ordentligt igen from idag. Igår var vi bortbjudna till släktingar i deras fina stuga hela dagen så då skulle jag inte få till någon practise. Men när vi tog en promenad där så ryckte lillhunden till hårt i kopplet för hon fick nog se en katt ( jag var inte beredd för jag höll på att rädda en stor vinbärssnäcka (snigel) som var på vägen).. Så då hände något med mitt finger, ringfingret på vänster hand.. .Kanske har stukat det för det är svullet, blått och går inte att böja...Trodde det skulle bli bättre idag men icke så det får bli sjukstugan, ja vårdcentralen alltså imorgon. Skit också för jag var så sugen på att göra solhälsningar men det går absolut inte. Får helt enkelt göra lite yinyoga istället..Kanske det är meningen att jag ska ta det lite lugnt..

3 kommentarer:

  1. Trist med fingret. Hoppas det reder upp sig och att du inte stukat det. Yinyoga är ett superbra substitut! Kram!
    SolhälsningsNina

    SvaraRadera
  2. Åh, du behöver nog den lugnare yogan nu. Tråkigt med fingret, men det ordnar sig säkert. Kram!

    SvaraRadera
  3. Trist! Hoppas att det läker snart. Bra att det finns lugnare yoga att ta till när det behövs iallafall.

    SvaraRadera