tisdag 3 augusti 2010

Sprickan

Här råder pekfingervalsen...det var en spricka i fingret så nu är det ihoptejpat med långfingret och skulle nog vara det i två veckor. Kände mig ändå glad när jag var på sjukhuset. Liksom här sitter jag och har bara ont i ett ynka finger, kände mig glad och tacksam över att vara frisk och ha en underbar familj. Ja det är väl lite "nästan i tonåren-bråk" hemma hos oss nu men det är en petitess i sammanhanget..Lilla M är i en underbar ålder hon skrattar när hon vaknar och är mest glad hela dagen, Hon har börjat säga mer saker och svara nä och skakar på huvuder eller mmm om man frågar saker. Idag vid middagsbordet frågade mannen: ska du snart börja dagis? Nä. Nähä ska du börja skolan då? Nä och skak på huvudet. Jaha ska du vara hos mormor på dagarna? Mmmm. Hon tror hon har koll på läget, men hon ska ju skolas in på dagiset som ligger på vår gata nästa vecka..

Igår blev det sen yin-yoga och ikväll blev det lite övningar från The yoga-deck som jag köpte på flygplatsen i Bangkok. Blev väl inte så bra fokus när jag skulle hitta kort med bra övningar med tanke på fingret, men ändå skönt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar