torsdag 23 september 2010

Ambitioner

Det är dumt att planera i förväg hur mycket man ska hinna yoga. Oftast blir jag bara besviken. Den här veckan tänkte jag att jag skulle yoga alla kvällar utom ikväll då det är fullmåne. Men jag har inte känt mig bra, ont i magen och lederna. Dessutom har lilla M varit sjuk och vill bara sitta i mitt knä och inte somna på kvällen. Inget fel med det och ingen idé att bli besviken... Men jag vill ha tid och ork att yoga varje dag! Det vill jag........dessutom vill jag (varje dag) vara en superbra mamma, gå långpromenader med mina hundar, laga näringsriktig och god mat, skriva, ha ett välstädat hem, ha en bra relation med mannen mm mm

2 kommentarer:

  1. Så ofta vi gör så. Lite till mans. Planerar och tänker och så blir det inte så...det funkar ju i alla fall. Yogan finns där hela tiden, när du har tid och får ihop tillvaron. En liten vecka vad är det egentligen? Kram

    SvaraRadera
  2. Jo du har så rätt.. Fast det är konstigt, så fort man inte får till regelbunden yoga så är man liksom rädd att den ska försvinna... Trevlig helg!

    SvaraRadera