lördag 11 juni 2011

Kanonväder i värmlandsskogarna

Hela dagen har vi tillbringat på friidrottstävlingar. Soligt och härligt och många medaljer till bästa stortjejerna.. En liten yogastund när jag kom hem. De fem tibetanerna, frog pose (trött efter 26 ggr) och meditation for a calm heart (kort). Har tänkt att strukturera upp yogan och ha en plan. Men nu är jag glad när jag får till mina små stunder. Men häromdagen blev jag så yr och illamående efter uppvärmning och tibetaner att jag bums fick hoppa i säng. Tänker att det kanske är positivt ändå, att det är så mycket energi som strömmar till & jag inte är riktigt van vid det..  Kram & fin helg / Ulrika
Vi fick ha paraply som skydd mot solen:-)
Stora K kastar spjut
Mellan I är glad, fick guld, silver & bronsmedalj..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar