onsdag 29 juni 2011

Ljuvligt

Igår yogamöte & yinyoga pass. När jag kom hem sov lilla M & resten av familjen skrattade & berättade att hon hade gått omkring & sagt; Jag saknar mamma mest i hela världen! I morse när hon vaknade så frågade jag om hon hade saknat mig; Jaa, hela tiden! Inget är så ljuvligt som att vara älskad av en tvååring..
Yogamötet var trevligt med gott fika i cafét som ligger i våningen nedanför den vackra yogasalen. Min yogavän drar ett ganska tungt lass själv med sin verksamhet. Får lite dåligt samvete att jag har gett upp både min egen ashtangaträning & undervisningen, men man måste följa sitt hjärtas väg..♥ Bara tre stycken på yinyogapasset, kan inte låta bli att blanda in kundalinin med uppvärmningsövningar & mantrameditation..Ska bli skönt med sommarlov från undervisningen även om det bara är en gång i veckan..
Idag snabbade jag mig hem på lunchen för att äta jordgubbar & gräddmjölk med mellan I. Sommar♥känsla. På jobbet lyssnade jag på P1 Sommar (lyssna här) med Underbara Clara. Uttrycket "jobba mindre leva mer"  var väl det som lämnade starkast avtryck, speciellt idag när solen har gassat utanför kontorsfönstret..
Sommarlunch!

Jag älskar utsikten från vår altan.

1 kommentar:

  1. Lyssnade också på Underbara Clara, jag gillar att hon går sin egen väg och på sitt sätt. Sommarlov behöver man, vad man än sysslar med. Tror jag. Kram

    SvaraRadera