onsdag 1 juni 2011

Kärlekssemester

Är det lite tyst här på bloggen i några dagar så beror det på att mannen & jag åker på en liten kärlekssemester till stora staden. Eller om sanningen ska fram så är vi ganska trötta & slitna. Mannen har pluggat som en tok inför examination som är på tisdag. Dessutom har han jobbat heltid. Jag har känt mig ganska ensamstående här hemma & det är mycket som ska roddas på våren i en trebarns familj.. Så det kanske mer blir en sov- och vilosemester. Får vara bra så.. Lite shopping ska också hinnas med. Jag är ingen shopping-fantast men vår & sommargarderoben behöver definitivt uppgraderas.. Ha en underbar helg!

3 kommentarer:

  1. Och jag önskar Dej en underbar helg, med både vila och kärlek! Kramis!

    SvaraRadera
  2. Åh ha det riktigt härligt nu! Och gör det som faller er in. Behöver man vila kan man ju sitta i solen och bara prata och fika gott :) Må så gott!

    SvaraRadera