lördag 1 september 2012

Morgonyoga

är grejen. För då vet man att den blir av. Annars kan det lätt bli som det blev för mig idag. Vaknade tidigt & funderade på yoga. Men somnade om & vaknade igen vid halv nio. Då var lillhunden kissnödig & lilla M ville ha frukost. Tänkte eftermiddagsyoga. Men lunchen blev sen & solen sken & jag ville gå en härlig långpromenad. När jag kom hem var jag väldigt sugen på äppelpaj. Bakade & fikade. Men till sist tog jag mig i kragen. Beordrade mannen & stora K till köket för att fixa kvällsmat. Mutade lilla M med Askungenfilm.. Stängde in mig i sovrummet & yogade min kriya & min meditation. Lagom till jag var färdig så var maten serverad. Stekt hälleflundra med rödvinssås & potatis & morot i ugn. Kanske inte så dumt med kvällsyoga ändå:-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar