söndag 15 september 2013

Helgen

har snabbt flytit förbi. Båttur, trädgårdspyssel, städning av dagis, badhusbesök & min yogakurs. Jag har varit riktigt trött. Längtat efter vila men inte riktigt gett mig den tiden. Hade planerat att göra passet för de tio kropparna varje dag. Det passet är ganska långt. Fungerar inte alltid. Lilla M kommer upp för att ha mys i vår säng. Sen är hon hungrig & vill ha frukost nu. Familjelivet är i full gång, ingen tid för yoga. Har fått nöja mig med en kortare meditationsstund. Ska fundera ut en plan B ett kortare pass att ha i beredskap de dagar tiden är knapp.

4 kommentarer:

  1. Åh visst är lilltjejen väldigt lik dig? Och kokostoppar? Så gott. Och en stor kram. En varm.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker mest hon är lik största syrran som alla säger är lik mig, så du har nog rätt:-). Ja hembakade kokostoppar känns som riktigt okej fikabröd. Varm kram tillbaka!

      Radera