måndag 30 september 2013

Trögt

Måndagar & tisdagar är det förmiddagsfasta. Idag går det trögt, fuskar med frukt. Skyller på ladies holiday, då blir allting trögare. Jo jag känner mig själv vid det här laget. En gång i månaden blir tron på mig själv svag. Kände av det igår när jag hade min yogakurs, jag bedömer mitt sätt att undervisa. Var det tillräckligt bra, säger jag rätt saker, är passet för långsamt eller till och med tråkigt? Samma sak hemma, borde vi inte vara lite mer sociala, umgås med vänner, rentav gå ut på krogen?

Kändes ändå skönt på söndagmorgon att vi bara var hemma & tog det lugnt. Efter yogapasset pratade jag med en yogavän sedan många år som sa; vilket härligt pass, så långsamt & skönt.

Dumt att lyssna på dom där tvivlen som dyker upp ibland. Allt är som det ska vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar