söndag 22 september 2013

Ha ha

Helgen har varit bra. Mycket tid hemma. Nödvändig shopping. Nu är alla döttrar rustade inför vintern. Yoga för den praniska kroppen. Mycket andning & navelpumpande. Eldandning i sju minuter inleder meditationen som ingår i kriyan. Det har varit tufft. Känt mig lite urlakad efteråt. Tror att det finns en liten förkylning i kroppen. Min fullsatta kurs i mediyoga. Kanske klämt in lite för många men ville inte säga nej. Glad & tacksam att de kommer. Kärlek.

Skrattar lite åt mig själv. Ända sen jag skrev det här inlägget om att jag inte vill ha krämiga ingredienser i min gröna drink har jag varit sugen på: ja just det Krämiga ingredienser. Vem är jag att döma & bedöma någonting. Att det ska vara så svårt att bara sluta. Bara vara öppen för saker. Leva Nu! Kram & Sat Nam

2 kommentarer:

  1. Vilka bubbliga ord du har idag, eller ja, igår om vi ska vara korrekta! Blir alldeles varm i magen och fnissig av bilden. Kram och kräma på du!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt! det är min mellandotter som spexar för mig:-)

      Radera