onsdag 10 februari 2016

Firande & oroande..

Mycket att fira den här veckan. Jag fyllde 47 (vad hände?), idag fyller älskad dotter 15 & jag blev klar med min 40 dagars Japji (om vi ska lägga in yogan & det här är väl rätt forum:). Tacksam för att jag har en familj där vi går upp extra tidigt & sjunger & grattar varandra med presenter. Lyckligt lottad!
Blommor & mannens goda kycklingsallad på min bemärkelsedag♥
Ska jag vara lite negativ är det mycket grus & smulor nu. Regn & mörker, en hund som fäller. På jobbet strömmar det in nya arbetsuppgifter som faktiskt höll mig sömnlös en del i natt. Livet.. Kram & Sat Nam

5 kommentarer:

  1. Grattis grattis! Och den där oron, på natten är det värre än i dagsljus tycker jag. Många kramar ❤️️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo vi sa det sen på jobbet att det som känns som stora och olösliga problem vid fyrasnåret blir mycket mer hanterbart i dagsljus:) Kram♥

      Radera
  2. Grattis till både det ena och det andra, och alla inblandade :) ♥
    Kram och vardagskraft!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thaank you och vardagskraft var verkligen rätta ordet... Kram

      Radera