fredag 12 februari 2016

Fredag!

Fredagstrött & jag har inte yogat på tre dagar.... Brukar bli så efter en 40 dagars att jag tar lite ledigt innan inspirationen infinner sig.. Men jag behöver nog yoga redan ikväll för humöret är inte på topp. Har prioriterat att gå i skogen med hunden istället. Visserligen har det varit mörkt men vi bor bara ett stenkast från ett elljusspår. Tur att jag inte är mörkrädd, men trots det blev jag nästan lite skraj igår när jag mötte en kille med uppdragen svart huva mitt i skogen....

Vi försöker oss på lite fredagspepp iallafall! Såg att en annan bloggare hade lagt upp tio glad-bilder. Här kommer mina!
Soppor & gröna drinkar gör mig faktiskt glad!
Natur, djur & yoga/meditation gör mig glad!


2 kommentarer:

  1. Tillfälligt avbrott efter en fyrtiodagars känner jag igen :) Ber universum skicka dej en lämplig sadhana att ta itu med, kram!!

    SvaraRadera
  2. Luften går lite ur efter en 40 dagars.. men nu är jag nog på banan igen. Hi hi ja det brukar alltid dyka upp en sadhana..Kram

    SvaraRadera