tisdag 16 februari 2016

Morgonpeppen..

Fjärde morgonen i rad med den mer fysiska yogan. Tyvärr är jag ingen som hoppar upp ur sängen när klockan ringer vid sex. Samma visa varje morgon vaknar av mig själv innan väckarklockan & är kissnödig. Sedan kryper jag ner i sängen igen & det är så varmt & skönt. Tänker att jag hoppar över yogan idag...De senaste morgnarna har jag faktiskt haft Paolo Roberto i tankarna. Alla som följer hans instagram vet vad jag menar... Efter det har jag tagit mig upp på mattan. Lite försent men ändå tillräckligt för att yoga i drygt fyrtio minuter & det är en bra morgonrutin. Tack Paolo!

9 kommentarer:

  1. Ja-a, tack Paolo! Det är raka rör med honom! Inte bara en och två gånger som han fått mej att a)kliva upp på morgonen b)masa mer ur soffan. Han vet exakt vad keep up är ;) :D
    Kram och ha det så gott!

    SvaraRadera
  2. Man kanske skulle kolla Paolo...eller fortsätta att förlita sig på hunden ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror hunden är perfekt, gillar corgi så mycket och vill ha! Kram

      Radera
  3. Skönt att du kommit igång och att du hittar det som peppar mig. Jag tycker personligen att Paolo Roberto sagt för mycket dumheter för att komma undan. Han är säkert bra på att peppa när det gäller träning. När det gäller kost är han helt ute och cyklar i mina ögon :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag köper kanske inte hela paketet Paolo men att träningspeppa är han en mästare på. Kram

      Radera
    2. Skönt när man kan ta det som passar en och inte köpa allt som du säger. Jag har personligen svårt för det, är liksom för mycket allt eller inget-person :)

      Radera