fredag 26 november 2021

Fredagssammanfattning

Igår var det svårigheter på jobbet & jag tänker att det är stolligheter att vakna halv fyra & ta med jobbet till sängen, problemen blir inte mer lättlösta där.

Spretigheter tänker jag på när jag läser olika bloggar, någon fokuserar allt på sparande, någon på hälsa, någon på shopping osv Jag tänker på balansen i alltihop. Jag har gått från fokus på hälsa och dyra kosttillskott till sparande. Blir min hälsa sämre av det känns det inte bra, men å andra sidan tror jag att ett stabilt sparkapital är lugnande & därmed bra för hälsan.

Ytligheter: Att jag blir glad av småsaker som att en grå stickad tröja jag nästan glömt bort blev så snygg ihop med en vit skjorta som hade samma rundning nertill..

Roligheter: Ikväll åker jag till Örebro och ska på restaurang med ett gäng tjejer. Det blir lyxigt och kul. Jag behöver ha kul känner jag och inte tänka på jobbet.

Önskar er ett härligt fredagsmys!

Fredag hörrni!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar