måndag 1 november 2021

Kortvecka!

 Måndag igen men eftersom det är höstlov har jag tagit ut några semesterdagar så det blir kortvecka för min del, hurra! Jag trivs jättebra på jobbet men det som tröttar ut mig mest nu är att jag har för lite tid hemma så helgen handlar mer om städ & tvätt än återhämtning (tror inte jag är ensam där).

Jag kommer att prioritera att läsa, kanske tvätta fönster & byta rum för yngsta dottern. Sedan har jag kvällsaktiviteter (yoga & hundkurs) + att vi ska till stallet & så är jag bjuden på "tjej"-middag på fredag. Ja ni hör att jag inte behöver rulla tummarna på ledigheten.

Något som jag verkligen gillar är att vi har bytt till vintertid, det passar mig bättre som varken är morgonpigg eller en kvällsmänniska. I morse kom jag upp i hyfsad tid för att både hinna yoga & lyssna på en guidad meditation/avslappning. Det är bästa sättet för mig att börja dagen på!

Lilla bryggan i morgonsol

Morgonyoga!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar