söndag 20 november 2022

En bra yogahelg!

Det har varit en bra yogahelg då även denna morgon startade med ett yogapass. Märker att jag ofta är lite kritisk till min egen yoga, tänker att den är för kort, jag har inte tillräcklig närvaro & borde absolut meditera också. Vet dock att all yoga som blir gjord är bra yoga trots brister & en stel artoskropp... acceptans, acceptans... Har också gjort några solhälsningar framför brasan mina ashtangayogaskills sitter i trots att det var längesen jag slutade med den mer svettiga yogaformen..

Lycka när man får med yngsta dottern ut!

Idag kom det lite snö här, vi gick en promenad där vi fick med yngsta dottern & plockade mossa till adventsljusstaken. Sen åkte vi till tippen för att slänga lite skräp: ett parasoll som gjort sitt, två gamla stolar som gått sönder & annat smått & gott.

Tänker på maten att jag vill äta billigt men inte göra avkall på bra råvaror. Köper svensk ekologisk köttfärs som gynnar månfalden & ekologisk mjölk då kalvarna får stanna längre hos sina mammor.

Nu ska jag ta mig ur soffan & hänga lite tvätt. Hoppas ni har en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar