tisdag 29 december 2009

Jullov

Till skillnad från igår så har den här dagen bara rusat iväg. Jobbade en stund på fm & mina föräldrar var barnvakt. Kändes så skönt, igår gick storbarnen & jag varann på nerverna så som det gärna blir ibland när man är ledig & det känns som man aldrig ens kommer ur pyamasen. Ringde till mina föräldrar & skojade & sa att hjälp det känns som jag är instängd med dom elaka små dvärgarna kom hit & var barnvakt.. !! Fördelen att jobba en stund är att man verkligen uppskattar att vara ledig när man kommer hem igen.
Sen har vi varit på badhuset, Lilla M tyckte det var jättehärligt i den varma barnbassängen & plaskade för fullt. Nu ikväll har det som vanligt varit svårt att få henne att somna. Hann iallafall med en halvtimmes yoga, visserligen med vissa störande moment, då stortjejerna smög in & började sjunga med Deva Premal samtidigt som jag yogade. HARE OOOM, HARE OOM tjoade dom.. Jo kan man hålla fokus då, då har man väldigt bra fokus....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar