måndag 14 december 2009

Måndag

På morgonens promenad till skolan med hundar & barnvagn så somnade lilla M i vagnen. Jag hann med en halvtimmes yinyoga. Det är alldeles för kort tid det bara svischade till så var halvtimmen slut. Men jag hade tid hos frisören & innan dess var jag tvungen att äta frukost, väcka lilla M & ge henne gröt. Tog en liten tur till staden också för att byta en stickad väst jag köpte i helgen. Tyckte den var ok när jag köpte den men resten av familjen skrattade & tyckte jag såg rolig ut... Med lite eftertanke kändes det inte som ett helt lyckat köp & jag kunde byta den mot en annan tröja som jag gillade bättre ( den har jag inte visat för familjen ännu..). Ikväll blev det drygt en timmes ashtangapass på träningscentret tillsammans med en yogavän. Kändes bra men lite stelare än igår kväll, brukar alltid kännas så när jag har gjort hela passet dagen innan.
(bilden är på västen från Kapp Ahl som gav familjen ett gott skratt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar