söndag 28 februari 2010

Ingen vidare bra yogavecka, har helt enkelt varit för trött på kvällarna. Det börjar slita lite att inte ha sovit en hel natt på snart ett år. Lilla M vaknar fortfarande flera gånger per natt. Hon sover inte så mycket på dagarna heller, oftast bara en stund när jag äter lunch & nu går det inte att yoga när hon är vaken för då är det full fart:-).Men jag klagar inte för det finns inget bättre än att umgås med lilla M, såna små barn är en gåva..Idag blev det ingen yoga pga fullmånen men jag har ändå haft hand om min yogakurs & mysoregruppen (de var bara tre stycken resten hade koll på månen).
En av de gånger jag tränade i veckan var till Kinos kloka röst.Det var härligt!Jag har nämligen laddat ner podcast från hennes hemsida. Kan rekommenderas, det finns här:Kinos podcast













bilden har jag lånat från nätet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar