söndag 14 februari 2010

Yogakurs & tulpaner

Jag har haft två yogapass idag & nu känner jag mig lite trött men det beror nog mest på att lilla M har krånglat två nätter i rad. Jag har tillbringat en del tid att gunga med henne i gungstolen på natten.. Först hade jag en fortsättningskurs idag på eftermiddagen bara en liten grupp men väldigt mycket intresse & härlig yoga. Eftersom det var första gången blev det en del prat & sen väldigt mycket fokus på solhälsningarna.Jag kände att det berörde mig när jag pratade om att yogan kan hjälpa till att hitta lycka, livsglädje & lugn inom sig. Att lyckan alltid finns inom oss & inte behöva vänta på att andra/världen utanför oss ska göra oss lyckliga.

Efter kursen så åkte jag hem en stund & sen tillbaks till träningscentret för att ha hand om mysorepasset..

Tre bra dagar har det varit;

Fredag: morgonpractise, hela mitt mysorepass
Lördag: en härlig tur på längdskidor, & våfflor med grädde i en raststuga med öppen spis. När vi kom hem gjorde mannen hamburgare till sig men jag var mer sugen på wok med nudlar, se bilden..
Söndag: alla hjärtans dag tulpaner från mannen (bildbevis nedan) & den nya yogakursen

Namasté

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar