tisdag 23 februari 2010

Sportlov

Aktiviteter idag: mata ankor vid sjön, lilla M tyckte att dom var lite läskiga, hon föredrar nog badankan hemma..Biblioteksbesök, så mysigt det är att vara på biblioteket jag lånade kokböcker, mellan I lättlästa kapitelböcker & så pekböcker till lilla M. Stora K var i Säfsen & åkte slalom men några böcker slank med till henne oxå. På eftermiddan så satt vi oss på en fäll i snön & drack varm choklad med vispgrädde & bullar som vi bakade igår (med hjälp av farmor som är släktens bullexpert).

Igår natt fick jag nog mjölkstockning (jag ammar bara lite på nätterna nu) & hade frossa & feber & ont i bröstet. Så igår blev det ingen yoga. Idag rullade jag ut mattan igen, 5 solhälsning A & 3 B, började de stående men kände mig för trött så jag avslutade med en stund yinyoga.

2 kommentarer:

  1. Om det är mjölkstockning så måste du ta det riktigt lugnt. Jag blev jättejättesjuk när jag hade det, bröstet blev som cement och jag kunde knappt komma åt det. Krya!

    SvaraRadera
  2. Tack för omtanken:-)Nu mår jag bra igen.

    SvaraRadera