söndag 21 februari 2010

Stiltje

Här på bloggen har det varit lite stiltje men inte i verkliga livet..
Har bla varit hos osteopaten hon konstaterade att jag "knixar" när jag går så jag använder inte höften rätt på vänster sida. Försöker tänka på det men är inte så lätt att ändra på bara så där.
Har haft tjejmiddag med kära vänner. Vi är fyra tjejer som har haft middagar i mer än tio år.
Min meny var:
Förrätt: Bruschetta med avocadosalsa
Varmrätt: Dubbelmarinerad fläskfile med kantarell & potatisgratäng, sallad med bladspenat, kronärtskocka & fetaost.
Efterrätt: Nötkladdkaka med grädde. 
Idag har jag haft min fortsättningskurs på träningscentret, så härlig att se vad dom är duktiga & att andningen
börjar höras:-)) Sen hem en liten stund & ladda med lite mat & pussar med lilla M innan det var dags för mysoregruppen. Många vana yogisar som fick hjälp med justeringar. Härlig energi i salen..

Min egen yoga har varit ganska ok den här veckan, tre ashtangapass & två med lite lätt yinyoga. Fortsätter att träna lite på lyften i vinyasa. Tänkte att det kanske går bättre om man lär sig att stå på händer mot väggen. Jag har aldrig stått på händer i hela mitt liv o inte kom jag upp mot väggen heller, men jag får prova igen. Sträckte mig lite i ena skulderbladet men det kan jag yoga bort. Namasté

1 kommentar:

  1. hej hej!
    vad mysigt att ni är några som lagar middag tillsammasns.

    visst är det spännande att leda yoga!? att få vara med när de lär sig och se hur de förändras.

    kramar*
    /S

    SvaraRadera