torsdag 11 februari 2010

Har alltid lite dåligt samvete när jag väljer att göra yin-yoga för det är ju ashtangan som är min yoga. Gjorde ashtanga måndag & tisdag, vilade onsdag för jag var för trött & lilla M ville aldrig somna..Ikväll fick mannen ta henne efter att jag rastat hundar & skjutsat & hämtat Stora K på gymnastik. Bestämde mig för yin-yoga då jag är trött & hade lite ont i magen. Gjorde flera höftöppnande rörelser som kändes väldigt mycket så jag fick svårt med andningen. Men tror att det gör nytta. Längtar efter att få yoga imorgon igen. Jag avslutade med några solhälsningar & då kände jag mig mjuk & stark.(bilden har jag lånat från nätet)

1 kommentar:

  1. hej hej!
    det är bra att su lyssnar inåt och tar yogan i din takt. ashtangayogan hinner du med.

    om shanti*
    /S

    SvaraRadera