måndag 19 april 2010

Idag gick lilla M på dagis igen. Det första hon gjorde när vi kom dit var att snubbla, trilla omkull & slå huvudet i skohyllan. Inte så farligt (mer gulligt) men naturligtvis var hon ledsen & blev ännu mer ledsen när jag gick. Men det var bara att hålla god min & vinka & gå ut..Hon somnade efter bara en timme på dagis & när jag hämtade henne var hon på gott humör, skönt..
På eftermiddagen åkte jag buss in till större staden för att hämta mannen som har gjort en liten operation. Jag tycker att det är så mysigt att åka buss, jag tänker så bra på bussen.. Hann också med att träffa en kär vän över en kopp kaffe, lyxtid. Yogade en timme när lilla M skulle sova, fram till paschimottanasana & efter det en stunds ujjaiandning i korslagda ben & yogamudra.

Bilden har jag lånat på nätet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar