tisdag 6 april 2010

Var tvungen att leta reda på en bild från båtluffen (se förra inlägget), stortjejerna var inte så stora då, det var 2006.
Ikväll blev det en långpromenad med lillhunden, jag har ätit alldeles för mycket påskgodis & lillhunden har blivit lite bred över ryggen av alla påskmatrester.. När jag skulle söva lilla M så yogade jag brevid spjälsängen. Tände ett ljus brevid min Ganesha figur & satt på en cd med Krishna Das. Solhälsningar & sen fortsatte jag med yinyoga en lång stund..

4 kommentarer:

  1. Jag yogar ofta vid treåringens säng när hon ska sova, men spjälsängsyoga har jag inte testat än. Kan dock hänga ihop med att lilltjejen ofta slocknar så fort vi lagt henne i sängen. Men det lät mysigt att stå där, vid spjälsängen, och solhälsa lite.

    SvaraRadera
  2. Låter praktiskt med en lilltjej som somnar så snabbt.. här tar det längre tid:-)

    SvaraRadera
  3. hej hej!
    vad mysigt att tända ljus och yoga medans lilltjejen sover.

    ljus*
    /S

    SvaraRadera
  4. Yoga vid sängen, så fint! Och du, vilken härlig Greklandsbild ;)

    SvaraRadera