lördag 17 april 2010

Lördag

Lilla M sov hela natten i natt, första gången på nästan ett år.. Kan inte säga att jag är utvilad men ge mig några nätter till så..
Idag har jag slängt en del skräp på soptippen. Köpt klänningar till Stora K & Mellan I som de ska ha när de är brudnäbbar på min brors bröllop. Skjutsat mellan I till en nyvunnen kompis som bor på en gård med islandshästar. (Jag var hästtjej när jag var yngre & älskade hästar över allt annat, tycker fortfarande dom är mysiga men ser mest vad mycket jobb det är, det räcker med två finska lapphundar för min del).Varit ute med lilla M & gungat henne. Skjutsat mannen till en festkväll med fiskekompisar, tur att han också har ett intresse som jag har yogan. Bakat pizza med barnen & ätit alldeles för mycket så nu står magen i sju hörn.. Ska koka mig lite golden milk innan jag kryper till kojs..

klänningarna är från Vintage Stories, Kapp Ahl

1 kommentar: