tisdag 11 maj 2010

Morgonpractise

Imorse blev tanke till handling. Vaknade före sex & låg & oroade mig lite för saker som borde göras. Slöseri med tiden tänkte jag & ställde mig på yogamattan i sovrummet istället. Mannen tittade trött på mig; ska du yoga nu?? Fem solhälsning A & 3 B, alla stående & paschimottanasana (där jag bad om lite assistans av mannen när han kom från duschen). Täta yogapass för jag yogade ganska sent igår kväll & gjorde även då solhälsningar & alla stående. Känner mig ganska trött idag men härligt att veta att yogan redan är gjord ibland dyker inte det rätta tillfället upp för att yoga på kvällen då jag är för trött eller att lilla M inte vill somna.. Så ikväll blir det tv-soffan eller ligga i sängen & läsa...

2 kommentarer:

  1. Det är det skönaste med morgonyogan tycker jag, att liksom kunna njuta fullt ut på kvällen.
    Som bonus får man med sig den där härliga känslan som yogan ger, hela dagen.

    SvaraRadera