tisdag 31 maj 2011

Ryggen

Lillhunden är med mig på jobbet den här veckan. Hon ligger där mjuk & gosig under skrivbordet med ena tassen över min fot. Som att att ha med sig lite av "hemma". Annars är jag för trött för mitt eget bästa.. Ont i musklerna i ryggen speciellt bröstryggen. Kanske har att göra med mina hjärtchakra-krias. Man borde väl börja längst ner & jobba sig uppåt i chakrasystemet. Men kände direkt att det var hjärtchakrat som behövde påfyllning. Något som jag kom att tänka på & som är lite märkligt är att när jag var på healing så fick jag ont i bröstet i kanten på revbenen. Det är lite stopp där i energiflödet sa han som gör healingen. Inte vet jag men  nu är jag inne på att bara ta emot det som kommer till mig. Inte vilja & kämpa så mycket.. (Jo jag hoppas ju på att ett nytt härligt boende & ett fritt & glädjande jobb dyker upp. Men fyy nu är jag där & VILL saker igen..Tålamod & öppenhet får bli mina nya ledord).

2 kommentarer:

  1. Nu känner jag att det blir lite kusligt här :) Jag har fått höra av både healer, akupunktör och ayurvedarådgivare att jag har stopp i bröstkorgen, att jag behöver jobba med hjärtchakrat, att jag har något gammalt lagrat som inte slipper ut....
    Skakar alltså hand med dej & kramar om!!

    SvaraRadera
  2. Kram tillbaks och det låter som vi är med på samma tåg.Det rätta tåget, kundalini-tåget, hi hi..

    SvaraRadera