fredag 19 augusti 2011

Svettigt

Hade jag inte vetat bättre hade den här deon åkt i papperskorgen nu. Men nu vet jag att det är en "utfasningsperiod" när man byter till deo utan aluminium chlorid. En period när man får springa och tvätta sig en del för att inte lukta svett.. Det är som att gifter har lagrats i kroppen och måste ut.. Ändå har jag bara använt vanlig deo (med aluminium) lite sporadiskt under sommaren. Den förra deon från Urtekram med mineral var jättebra men jag blev överkänslig mot den med rosdoft så att det kliade.
Har varit så trött några dagar nu. Det kommer efter, den missade sömnen när lilla M var sjuk. I onsdags vilade jag en stund på kvällen, inte så ofta det händer men sen segade jag mig upp för ett litet yogapass. Skönt men jag hade ingen fokus i meditationen så den får jag spara till en annan dag:-). Igår kväll var det tusen saker att fixa då båda stortjejerna åker på läger i gympa & friidrott idag. Så när allting var klart framåt halv tio tiden kraschade jag ner i soffan med ett glas rött & en stor chokladbit..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar