måndag 22 augusti 2011

Yoga vecka 33

Kan säga att den här yogaveckan har inte varit vidare värst.. Eller om man ska se det från den ljusa sidan (& det ska man!) kanske man kan säga att det är fantastisk att jag hann yoga så pass mycket trots alla aktiviteter. Började bra med yoga måndag, tisdag & onsdag. Torsdag inget alls, fredag bara lite uppvärmning framför otäck film, en av Irene Huss nya, rekommenderas. Lördag bara de fem tibetanerna, hade tillbringat hela dagen ute på friidrottstävlingar. Söndag slog jag till med ett långt härligt pass instängd i sovrummet. Det var välbehövligt efter att jag sprungit runt på stort köpcenter med stora K som shoppade inför skolstart.
Annars är jag ganska trött & sliten nu. Ont i vänster axel & nacken. Måste försöka lägga mig tidigare, gå promenader, yoga & vila mer. Hoppas att det kan gå även om ekorrhjulet har börjat snurra igen med barnens aktiviter mm & dessutom är det vår städvecka på nya ur & skurdagiset. Försöker ta en dag i sänder & ANDAS..
Yoga vecka 34 = 4 hela yogapass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar