lördag 17 september 2011

En plats i solen

Härligt med helg på hemmaplan. Gick en långpromenad ute på landet med lillhunden & lilla M (äntligen feberfri) i kärran. Satt i solen & läste "Kraften", läser bara lite i taget så den ska räcka länge. Lagade en lasagne med olivolja i bechamel såsen & en chokladsockerkaka till kaffet. Min yogastund blev däremot ganska halvhjärtad & ofokuserad, bla för att lilla M kom & kramade min rygg & knaprade chips i mitt öra. Gav upp & kröp ner i tv-soffan i ställen..


2 kommentarer:

  1. Är det "Kraften" av Rhonda Byrne? Hur tycker du att den är? Jag köpte den nyligen men har inte börjat läsa den än!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker den är hoppfull:-). Men än så länge inget nytt, känner igen Hicks/Abraham, Louise L Hay mfl. Men det är presenterat på ett nytt sätt.. Jag har förresten beställt boken om kundaliniyoga som du skrev om. Kram!

    SvaraRadera