söndag 25 mars 2012

En helg & ett kanske

Var så trött på att vänta i fredags så jag tog tjuren vid hornen & ringde ett samtal. Fick inget ja men heller inget nej. Kändes bra, lättnad, jag är fortfarande med i matchen (gäller jobbfronten..). Sen var jag på underbar tjejmiddag, trerätters, förrätt med rökt lax, huvudrätt med smördegsinbakad fisksoppa & till sist halloncheesecake. Det slank ner några glas vin också, kanske ett för mycket kände jag när jag cyklade hem i natten:-). Tacksam för att jag har så fina vänner som lägger ner hjärta & själ i matlagningen.

Lördagen gick i ett lugnt tempo. Lilltjejen & jag hann med att baka chokladbollar innan hon fick feber & jag blev förkyld.. Somnade tidigt när jag skulle söva henne så idag känner jag mig utvilad men snorig. I torsdags när jag yogade lovade jag mig själv att inte ha något mer uppehåll men har inte yogat i helgen.. I morgon är det första gången på medicinsk yoga-kursen. Kul !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar