onsdag 7 mars 2012

Idag

Kan inte direkt påstå att jag har varit tacksam hela tiden, sen jag skrev här sist:-). Ladies holiday är faktiskt en påfrestning även mentalt, allt blir lite tyngre & tråkigare. Mitt yin-yogapass igår gav mig inte så mycket energi som det brukar. Känns skönt att ha en veckas uppehåll då vi är på fjällsemester. Trist nog finns det ingen vikarie som kan göra mitt pass på yogashalan så det blir inställt på tisdag. Hänger i med meditationen men har fuskat och bara gjort den i 11 minuter. Ger inte så mycket effekt då men kanske ger något. Har varit så fascinerad av himlen senaste dagarna, brukar stjärnorna vara så där stora? Har trots det lite dåliga humöret en känsla av att livet är fullt av möjligheter♥. Kan det vara vårkänslor?
Bild från nätet. Riktigt så stora var kanske inte de stjärnor jag såg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar