onsdag 16 maj 2012

En härlig dag!

Med filmen i förra inlägget i färskt minne så har jag haft lite mer positiva perspektiv på allting under dagen. Kändes spännande & förmånligt att idag vara med på en HLR-lektion istället för mitt vanliga jobb. Blev imponerad av läraren som även var sjuksköterska på intensiven. Eftermiddagen tillbringade jag med lilla M, vi byggde "snigelhus" & samlade blomblad.. Nu har stortjejernas utomhussäsong på friidrotten börjat. Dags för mig att ta mig ut på motionsspåret igen när jag ändå skjutsar dit. Idag gick jag & lillhunden 4,6 km, hade förmånen att vara helt ensam i spåret så jag nynnade Wahe Guru.. Härligt med all ny grönska i naturen..Fick bli kvällsyoga samtidigt som lilla M såg på barnprogram. Nu är jag mer sams med min kriya igen & det känns redan att den har gett resultat i höfterna.
Dagens smoothie & yogaläsning i Hälsa

3 kommentarer:

  1. Härligt att höra!
    Jag har också Wahe Guru i huvudet idag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Här är ytterligare en som har Wahe Guru i systemet mest hela tiden :)

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig och att det inte är så enkelt att befinna sig i den livssituation som du är i nu. Men att du ändå hittar guldkorn och tar dig framåt. Kramar!

    SvaraRadera