torsdag 10 maj 2012

Våren..

Lilla M blev målad till Hello Kitty på skolans vårkul..
Mycket aktiviteter så här på våren. Kalendern är fullklottrad. Dagis, skola & friidrotten har gått bananas med avslutningar, familjemys, tävlingar osv. Lägg till min utbildning i medicinsk yoga, pluggandet av medicinsk grundkurs, mitt jobb, jobbsökandet, min egen prova på kurs i medicinsk yoga & en del med att planera för drömboendet. Känner mig konstigt nog ganska lugn. Kanske beror på att det är mycket yoga i mitt liv just nu. Går upp hyfsat tidigt för att yoga men inte tillräckligt tidigt för att hinna med den nya andningsmeditationen. Den får jag ta på kvällen, om jag dessutom som igår hinner klämma in Wahe Guru sång innan jag kryper till kojs då har jag fått yoga utspritt över hela dagen:-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar