torsdag 31 maj 2012

Lite självömkan...

♥♥Tack för minstingen i familjen♥♥
Borde nog inte skriva något här idag på den här gröna bloggen. Jo bloggdesign är väl inte min starka sida.. Ska ändra det någon dag när lust & tid infinner sig. Känner mig ganska trött & lite ledsen. Tycker faktiskt lite synd om mig själv. Hade sökt ett jobb & kom på två intervjuer av mängder med sökande. Fick ett negativt besked igår. Det var inte alls drömjobbet men hade känts skönt med en trygg & säker inkomst.. Självömkan är verkligen inte smickrande.. Försöker peppa mig med en affirmation jag läste hos Sanna Ehdin:  Jag tar fullt ansvar för mitt liv, alla aspekter i mitt liv! Det är så sant tycker jag. Men känns lite hårt en dag som denna. Annan pepping som jag har använt idag är att lyssna på Yogi Bhajans "Patience pays". Sanna ord men ibland vill man bara ha en lösning NU.. Försöker ha tålamod, det är meningen att något bättre ska komma min väg, hoppas jag .. Tänker på allt som jag är tacksam för i mitt liv. Måste komma ihåg att jag är lyckligt lottad!
Många blommor på min kvällspromenad igår:).

2 kommentarer:

  1. Åh det är inte lätt när man får negativa besked. Ibland behöver man dyka ner i det för att det ska släppa tycker jag. Och det gröna i bloggen är fint! Kramar

    SvaraRadera