lördag 11 januari 2014

Lördagslugn

Somnade sent igår kväll. Tonårsdottern skulle helt plötsligt på fest. Hänger inte riktigt med i svängarna när det gäller tonåringens planering. Ena sekunden jo jag ska vara hemma ikväll nästa sekund jag sticker till en kompis..Skjutsade & kom med några förmaningar. Jag vet att du är rädd om mig mamma, jag tycker att du ska yogaandas en stund..:-). Ingen fara på taket hon kom hem i tid men jag kunde inte somna förrän vid halv två.. Det är nog bara att vänja sig. Vaknade ändå vid åtta och kände mig pigg & yogasugen. Äntligen kriyan igen, äntligen eldandning. Snön som föll utanför fönstret gjorde yogan ännu mer närvarande. Resten av dagen får gå i lugnets tecken. Kram & Sat Nam


3 kommentarer:

  1. Vilken rolig kommentar! "Tycker du ska yogaandas en stund"
    Gissar att man oroar sig lite mer för döttrar, men jag bävar för den dagen sonen blir i den åldern. Ha en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
  2. Äsch jag tror man oroar sig lika mycket för söner med... men man måste börja släppa taget även om det är jättejobbigt... Kram

    SvaraRadera
  3. Skön kommentar detdär :) Så väl de känner oss, både barnen och makarna - andas! får jag höra ibland, eller "ska du inte gå och yoga en stund nu?!" :D
    Kram!

    SvaraRadera