måndag 17 mars 2014

Hemma på lunchen

Rastar hunden, fixar en tonfiskmacka & en grön drink to go. Gäller att vara effektiv! Tänker att det är så många gladsaker som jag glömde att skriva om i förra inlägget. Som att jag i fredags hade ett yogapass för Folkhälsofrämjandet på orten. Alltid roligt att få dela med sig. Matglädjen har kommit tillbaka nu vill jag laga mer fisk & grönt & vardagen med kött den här veckan får bestå av måttligt mycket ekologisk köttfärs. Rörelseglädjen har vaknat, mer sugen på fysiska yoga kriyor & en & annan joggingtur. Har tre yogapass jag varvar nu, ett långt & ett kort för hjärtat & ett snabbpass som mest består av frogpose & sat kriya. Sist men inte minst är jag så överlyckligt glad över vårt hus, ja vi har snart bott där i ett år men jag älskar det bara mer & mer. Lycka!

Grådassig grön färg blir det när man blandar grönkål, morotsjuice, äpple, citron & kokt vatten.

3 kommentarer: