tisdag 25 mars 2014

Skrattyoga:-)

Mungbönsgrytan blev inte någon favorit direkt. Konsistensen påminde om gröt som jag tyvärr aldrig lärt mig att uppskatta  Gick bättre idag med vitlöksyoghurt & tomatsås som tillbehör. Imorgon har jag lunchdate med en vän så då blir det vanlig mat igen. Har inte orken just nu att ta tag i någon större utrensningsperiod. Har fortfarande stora problem med min hy, ser ut som en finnig tonåring. Var på akupunktur igår & hon satt några nålar som skulle öka energin till ansiktet + att jag skulle ta extra tillskott av B-vitamin. Får se om det hjälper, jag är inte så fåfäng men det här är inte kul.

Ikväll hade jag min tisdagsyoga. Förra gången var det en ny kursstart & det var väldigt många nya. Då var det en person som skrattade sig igenom hela yogapasset. Intressant, jag har aldrig varit med om det förut. Tänkte att det nog inte passade den personen, att hon tyckte det var konstigt.. Men idag var hon på plats igen & verkade gilla yogan. Däremot två personer som var väldigt intresserade & betalade yogakursen första gången var inte där. De kanske hade fått förhinder men ibland blir man förvånad att de som inte verkar fastna för yogan gör det & de som är väldigt intresserade dyker inte upp igen..

4 kommentarer:

  1. Ja visst är det underligt det där. Och kanske även det som gör livet lite extra spännande. Att man inte alltid kan veta :-)
    Mungbönsgrytan går inte hem här heller faktiskt. Jag skulle aldrig klara av att äta den i de rekommenderade 40 dagarna. Fy för den lede! *skratt*
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lever på hoppet att jag kanske vänjer mig vid mungbönsgryta, som jag gjorde med gröna drinkar... Men känns osäkert i dagsläget:-). Kram

      Radera
  2. Alltså. Det där med vilka som kommer, vilka som betalar, det är som en administrativ djungel ibland :) Härligt med skrattandet, har varit med om något liknadne, inte att hon skrattade ett helt pass men nästintill, det bara bubblade ur henne. Kunde inte låta bli att dras med! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är samma här, administrativ djungel var en bra beskrivning & då har jag inte inblick i allt eftersom det inte är min verksamhet.. Jo jag satt med ett stort leende under hela yogapasset, skratt smittar. Kram

      Radera