tisdag 11 mars 2014

En mycket bättre dag!

Äntligen en riktigt glad dag. Som om bekymren har runnit av mig & jag ser allting lite klarare. Kan det bero på solen, eller att jag började dagen med stretchpose & frogpose, eller dagens gröna drink.. Flyttar jag perspektivet lite så har många bra dagar just innehållit frogpose & gröna drinkar. Kanske ett koncept att hålla fast vid.

På tal om att lyfta blicken så har jag fått syn på något som är lite lustigt. Flera av mina "önskemål" har faktiskt slagit in, men inte riktigt på det sättet som jag har tänkt mig. Jag har länge gått & visionerat en bil till i familjen. På min önskemålstavla har jag med en liten silverfärgad bil. Nu när svärmor är sjuk & inte kan köra för tillfället har vi fått låna hennes (lilla silverfärgade) bil. Inte alls som jag hade tänkt mig! Men ändå bilen har funnits tillgänglig. Fick ett mail idag om att jag borde åka på ett möte i Stockholmstrakten nästa vecka. Men vad krångligt var första reaktionen. Hmm har ett svagt minne av att jag önskat mig resor till storstäder någon gång i månaden:-). Mer ansvar & möten i jobbet vill jag minnas att det var med på önskelistan. Jodå det verkar vara på intågande. Jag som har stressat upp mig & känt mig spänd. Jamen bara slappna av & ha tillit!! Jag får det jag ber om:-)). Kram & Sat Nam

7 kommentarer:

  1. Underbart! Tänk hur universum ordnar det, på sätt man inte tänkt från början. Man får det man ber om, det har jag också fått i veckan. Det fungerar! Glad för din skull att du kanske satt fingret på vad som ger dig bra dagar. Kram!

    SvaraRadera
  2. Be och du ska få, Sat Nam! Vad skönt att läsa bitar faller på plats och du är lättare om hjärtat. Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja ha tillit min vän! Allt brukar gå som det ska gå. <3
    Kram

    SvaraRadera
  4. Klart att du får...
    Jag hade också resor på min önskelista och vet du vad?...Nästa vecka åker jag fyra dagar till London och i början på april till Amsterdam med jobbet. Yeah!

    SvaraRadera
  5. Haha, ibland kan man nästintill glömma vad man önskat sig :) Härligt att du är bönhörd!

    SvaraRadera
  6. Vad häftigt när du ändå når dit du vill, på lite krokiga vägar...
    Kram

    SvaraRadera
  7. Stor Kram till alla fina yoginis! Ni är bäst♥

    SvaraRadera