måndag 3 mars 2014

Utelåst

en stund idag. Hade lämnat min nyckel till stordottern när jag lite snabbt skjutsade hem henne på eftermiddagsrasten. Jobbade lite längre, mannen fick handla och skjutsa. Väl hemma satt jag mig på baksidan, frös om rumpan & tittade ut över sjön. En kär gammal vän slog en signal. Det händer nästan aldrig, bra timing. Jag sa som det var, att jag var stressad över den nya arbetsgivaren, hade sovit dåligt & kände mig uppe i varv. Det var skönt, hon lyssnade & förstod. Sen kändes det lite bättre & jag fick tid till yoga...

5 kommentarer:

  1. Just det...bara säga som det är. Det gör så himla mycket.
    Kram

    SvaraRadera
  2. En vän och så yoga. Det är det vi behöver. Skickar en varm kram!

    SvaraRadera
  3. Låter som att det var en bra, om än något ofrivillig, paus. Med samtalsbonus och allt. Kram på dej och hoppas du får sitta varmare idag!

    SvaraRadera
  4. Sänder en varm kram och så härligt att vännen ringde precis då när du behövde det!!

    Lotta

    SvaraRadera
  5. Tack alla fina!! Uppskattar att ni finns där. Kram

    SvaraRadera