söndag 25 maj 2014

Livlina

Önskar att jag kunde skriva att jag varit glad & lugn hela veckan efter förra inlägget. Men ska sanningen fram har allt snurrat alldeles för fort. För att nå en kulmen i fredags & där det nästan blev lite kaos & katastrof pga mammans borttappade minne. Jo då stordottern hann med bussen till gympatävlingen i Lund men det var med andan i halsen & glasartad blick..
Vad gör man när det är för mycket. Man mixar gröna drinkar & yogar startpaket 3. Startpaketen i den medicinska yogan är en livlina. Lugnande & stärkande. Sen blir man som en ny människa & orkar gå på fest i glada vänners lag.

8 kommentarer:

  1. Kram. Livlinan ��Namaste

    SvaraRadera
  2. Jag har också en släng av demens just nu. Blev alldeles kall inombords i lördags när jag insåg att jag är dubbelbokad med yogatimmarna hela junimånad. Skönt med livlinor som alltid är där och startpaket 3 är även min favorit.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra att jag inte är ensam om att inte hinna fånga alla bollarna i luften:-). Ja startpaket 3 kan man lita på. Kram

      Radera
  3. Tackgodegud för livlinor! Kramen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den här våren vet jag inte hur jag skulle klara utan yogan.. Kram!

      Radera
  4. Blir skönt med semester så småningom gissar jag? Skönt att du får ut det på ditt yoga-sätt. Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska bli skönt med semester men det är många viljor hemma runt semestern med. Skulle nog behöva ha en vecka själv (i en grotta och meditera eller så.. hi hi). Kram

      Radera